Zgodnie z art. 56 ust. 2 ustawy PS w zw. z art.22 ust. 8 ustawy RLKS oraz art. 22 ust. 7 ustawy RLKS LGD w terminie 14 dni od daty wpływu protestu do biura dokonuje weryfikacji dokonanej przez Radę LGD Dobra Widawa oceny projektów w zakresie kryteriów i zarzutów podnoszonych w protestach. Dnia 25.06.2018 r. odbyło się posiedzenie Rady LGD Dobra Widawa.
W załączeniu:
aktualizacja listy operacji wybranych do realizacji PDG II z dn. 25.06.2018 r. (do pobrania)
aktualizacja listy operacji zgodnych z ogłoszeniem o naborze wniosków o przyznanie pomocy oraz zgodnych z LSR PDG II z dn. 25.06.2018 r. (do pobrania)
aktualizacja listy operacji wybranych do realizacji RDG II z dn. 25.06.2018 r. (do pobrania)
protokół z Posiedzenia Rady 25.06.2018 r. (do pobrania)