Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!
baner logo

Posiedzenia Rady odbędą się w terminach: 16 maja 2018 r. o godzinie 16:30 oraz 21 maja 2018 r. o godzinie 16.00 w siedzibie LGD Dobra Widawa.

 

Porządek posiedzeń:

  1. Otwarcie posiedzenia Rady przez Przewodniczącego.
  2. Stwierdzenie prawomocności posiedzenia przez Przewodniczącego.
  3. W przypadku braku quorum zamknięcie przez Przewodniczącego obrad i wyznaczenie nowego terminu posiedzenia.
  4. Przeprowadzenie wyboru dwóch lub więcej członków Rady do komisji skrutacyjnej.
  5. Przedstawienie przez Przewodniczącego porządku posiedzenia i poddanie go pod głosowanie Rady.
  6. Omówienie wniosków o przyznanie pomocy złożonych w ramach naboru.
  7. Dyskusja nad rozbieżnymi ocenami Członków Rady w ramach kryteriów wyboru.
  8. Wolne głosy, wnioski i zapytania.
  9. Zamknięcie posiedzenia.