Posiedzenia Rady odbędą się w terminach: 16 maja 2018 r. o godzinie 16:30 oraz 21 maja 2018 r. o godzinie 16.00 w siedzibie LGD Dobra Widawa.
Porządek posiedzeń:
- Otwarcie posiedzenia Rady przez Przewodniczącego.
- Stwierdzenie prawomocności posiedzenia przez Przewodniczącego.
- W przypadku braku quorum zamknięcie przez Przewodniczącego obrad i wyznaczenie nowego terminu posiedzenia.
- Przeprowadzenie wyboru dwóch lub więcej członków Rady do komisji skrutacyjnej.
- Przedstawienie przez Przewodniczącego porządku posiedzenia i poddanie go pod głosowanie Rady.
- Omówienie wniosków o przyznanie pomocy złożonych w ramach naboru.
- Dyskusja nad rozbieżnymi ocenami Członków Rady w ramach kryteriów wyboru.
- Wolne głosy, wnioski i zapytania.
- Zamknięcie posiedzenia.