Szanowni Państwo,
na podstawie § 21 ust. 2, 5 lit. a), 6 i 7 Statutu Lokalnej Grupy Działania Dobra Widawa Zarząd Stowarzyszenia zwołuje Nadzwyczajne Walne Zebranie Członków Lokalnej Grupy Działania Dobra Widawa.
Walne Zebranie odbędzie się 5 marca 2018 r. (poniedziałek) o godz. 17:00 w Bibliotece i Forum Kultury w Oleśnicy, ul. Reja 10, sala konferencyjna (parter).
Porządek obrad:
- Otwarcie Nadzwyczajnego Walnego Zebrania – Prezes Zarządu p. Agnieszka Kasina.
- Wybór przewodniczącego Walnego Zebrania, wiceprzewodniczącego oraz sekretarza.
- Stwierdzenie ważności i prawomocności Walnego Zabrania Członków Lokalnej Grupy Działania Dobra Widawa.
- Przyjęcie porządku obrad.
- Powołanie Komisji Skrutacyjnej.
- Omówienie proponowanych zmian w „Strategii Rozwoju Lokalnego Kierowanego przez Społeczność Partnerstwa Dobra Widawa w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 (z perspektywą do 2023)”.
- Podjęcie uchwały nr 1/2018 w sprawie wprowadzenia zmian w „Strategii Rozwoju Lokalnego Kierowanego przez Społeczność Partnerstwa Dobra Widawa w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 (z perspektywą do 2023)”.
- Omówienie proponowanych zmian w „Lokalnych kryteriach wyboru”.
- Podjęcie uchwały nr 2/2018 w sprawie wprowadzenia zmian w „Lokalnych kryteriach wyboru”.
- Omówienie proponowanych zmian w:
- „Regulaminie Pracy Rady LGD Dobra Widawa”;
- „Procedurze naboru wniosków – operacje konkursowe”;
- „Procedurze realizacji przez Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Dobra Widawa projektów grantowych, w tym dokonywania wyboru grantobiorców”.
- Podjęcie uchwały nr 3/2018 w sprawie wprowadzenia zmian do „Regulaminu Pracy Rady LGD Dobra Widawa”.
- Podjęcie uchwały nr 4/2018 w sprawie wprowadzenia zmian w „Procedurze naboru wniosków dla operacji konkursowych”.
- Podjęcie uchwały nr 5/2018 w sprawie wprowadzenia zmian w „Procedurze realizacji przez Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Dobra Widawa projektów grantowych, w tym dokonywania wyboru grantobiorców”.
- Informacja o zmianie sposobu informowania członków LGD o Walnych Zebraniach Członków LGD.
- Przedstawienie planu działania Stowarzyszenia na 2018 r.
- Wolne wnioski.
- Zamknięcie obrad.
Wszystkie dokumenty omawiane podczas Nadzwyczajnego Walnego Zebrania Członków Lokalnej Grupy Działania Dobra Widawa zostały zamieszczone poniżej:
1. Strategia Rozwoju Lokalnego Kierowanego przez Społeczność Partnerstwa Dobra Widawa w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 (z perspektywą do 2023)” (do pobrania); (do pobrania)
2. Lokalne kryteria wyboru (do pobrania);
3. Regulamin Pracy Rady LGD Dobra Widawa (do pobrania);
4. Procedura naboru wniosków – operacje konkursowe (do pobrania);
5. Procedura realizacji przez Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Dobra Widawa projektów grantowych, w tym dokonywania wyboru grantobiorców (do pobrania).
Od kolejnego Walnego Zebrania Członków planujemy wprowadzić zmianę sposobu informowania członków LGD o Walnych Zebraniach Członków LGD. Chcielibyśmy, aby tradycyjne listy polecone zostały zastąpione przez informacje wysyłane drogą mailową oraz informacje zamieszczane na stronach internetowych. W związku z powyższym zwracamy się z prośbą o aktualizację w biurze LGD swoich danych teleadresowych, które umożliwią skuteczne skontaktowanie się z Państwem.
Jeżeli nie będą Państwo w stanie uczestniczyć w Nadzwyczajnym Walnym Zebraniu, prosimy o kontakt z biurem Stowarzyszenia: nr tel.: 71 314 32 01, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz o przekazanie usprawiedliwienia nieobecności w ciągu 7 dni od Walnego Zebrania Członków do biura stowarzyszenia LGD Dobra Widawa.
Z poważaniem,
Zarząd Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania Dobra Widawa