Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!
baner logo

27 stycznia 2012 zakończył się termin składania dokumentów aplikacyjnych na stanowisko Dyrektora biura LGD Dobra Widawa. Do biura LGD wpłynęły dokumenty trzech osób: Tomasza Zgadzaj, Mieczysława Skuzy oraz Marioli Kwiatkowskiej.

 

6 lutego 2012 roku od 15.00 do 16.30 Zarząd LGD Dobra Widawa przeprowadził rozmowy kwalifikacyjne z wszystkimi w/w kandydatami. W wyniku rozmów i oceny na stanowisko Dyrektora biura został wybrany Mieczysław Skuza., który wykazał się największym doświadczeniem z zakresu zarządzania i pracy w organizacjach pozarządowych, wiedzą z zakresu programu LEADER i PROW 2007-2013 oraz LSR Partnerstwa Dobra Widawa.