Oleśnica, dn. 11.08.2014 r.
Zaproszenie do składania ofert na zadanie pn.:
Wynajem sceny plenerowej na potrzeby imprezy: „Jarmark
Produktu Lokalnego” w dniach 20 – 21 września 2014 r. na rynku w Oleśnicy
Lokalna Grupa Działania Dobra Widawa zaprasza do złożenia oferty cenowej na wynajem sceny plenerowej na potrzeby imprezy: „Jarmark Produktu Lokalnego” w dniach 20 – 21 września 2014 r. na rynku w Oleśnicy.
Zamówienie związane jest z realizacją projektu LEADER realizowanego w ramach PROW 2007 – 2013, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 4.31 Funkcjonowanie lokalnej grupy działania nabywanie umiejętności i aktywizacja osi 4 PROW 2007-2013.
I. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) Wynajem sceny plenerowej na potrzeby imprezy: „Jarmark Produktu Lokalnego”
w dniach 20 – 21 września 2014 r. na rynku w Oleśnicy, wraz z transportem, montażem przed imprezą i demontażem po imprezie.
Parametry techniczne sceny:
scena z zadaszeniem – wysokość od sceny do zadaszenia ok. 4 metrów;
wysokość sceny od podłoża – ok. 1 metr;
wymiary sceny – ok. 7,5 m x 5 m.
Scena musi posiadać wszystkie wymagane prawem atesty bezpieczeństwa, a obsługa sceny podczas imprezy należy do obowiązków wykonawcy.
b) Zapewnienie nagłośnienia odpowiedniego do miejsca realizacji imprezy
i uwzględniającego program imprezy, ok. 2 x 1000W, zapewnienie efektów dźwiękowych oraz obsługa akustyka.
Termin postawienia: 20.09.2014 r. (sobota) do godziny 08:00
Demontaż: 21.09.2014 r. (niedziela) od godziny 22:00
II. Informacje ogólne:
1. Każdy z wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę. W ofercie należy podać cenę ogółem oraz w rozbiciu na koszt wynajmu sceny i koszt jej transportu.
2. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
3. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości podzlecania wykonania danego działania.
5. W przypadku przekroczenia kwoty, jaką LGD Dobra Widawa dysponuje na sfinansowanie zamówienia, dopuszcza się negocjację oferowanej ceny.
6. Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z oferentami jest Małgorzata Oleniecka – Asystent ds. administracji i promocji tel.71/ 314 32 01.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania.
III. Opis sposobu przygotowania oferty:
1. Ofertę należy napisać w języku polskim na maszynie, komputerze lub czytelnym pismem ręcznym. Oferty nieczytelne zostaną odrzucone.
2. Oferta powinna zawierać:
ofertę cenową sporządzoną przez składającego z danymi adresowymi i danymi personalnymi (cena ofertowa brutto obliczona wg kalkulacji własnej, wyrażona w złotych polskich).
3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się firmy/osoby, które:
- posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają posiadania takich uprawnień;
- są w stanie zapewnić niezbędne zasoby dotyczące przedmiotu zamówienia;
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- złożą ofertę zgodnie z warunkami określonymi w niniejszym zaproszeniu.
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował jednym kryterium: najniższa cena ogółem.
Ofertę należy złożyć osobiście, przesłać na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub za pośrednictwem poczty w zamkniętej na trwale kopercie opatrzonej napisem „OFERTA: Wynajem sceny plenerowej na potrzeby imprezy: „Jarmark Produktu Lokalnego” do siedziby Lokalnej Grupy Działania Dobra Widawa w Oleśnicy ul. Wojska Polskiego 67/69, do dnia 20.08.2014 r. do godz. 15.00.
Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę.
Informacja o wyborze oferty zostanie zamieszczona na stronie internetowej LGD Dobra Widawa.