Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!
baner logo

 

 

Oleśnica, dn. 20.08.2013 r.

 

Lokalna Grupa Działania Dobra Widawa zaprasza do złożenia oferty cenowej na:

  1. Projekt plakatu na Wystawę Produktu Lokalnego w Bukowiu, Gm. Wilków, 15.09.2013 r. Format plakatu: B2, papier kredowy śliski, w pełnym kolorze, gramatura papieru 150,
  2. Projekt i druk banera jednostronnego 300x150 cm, baner frontlight połysk 510 g, zgrzewanie, oczkowanie średnio co 50 cm na Wystawę Produktu Lokalnego - 1 szt.,
  3. Projekt i druk zaproszeń na Jarmark Produktu Lokalnego, format A5, składany, gramatura 250 mat, papier kredowy śliski w pełnym kolorze, - 200 szt.,
  4. Projekt druk plakatów na Jarmark Produktu Lokalnego w dniach 21-22.09.2013 r. na rynku w Oleśnicy, format B2, gramatura 150, papier kredowy śliski w pełnym kolorze, 150 szt.,
  5. Projekt i druk banera jednostronnego 600x150 cm, baner frontlight połysk 510 g, zgrzewanie, oczkowanie średnio co 50 cm w ilości 1 szt. na Jarmark Produktu Lokalnego – 6 szt.,
  6. Projekt i druk banera promocyjnego LGD Dobra Widawa z logiem LGD Dobra Widawa z herbami gmin, ologowanego zgodnie z księgą wizualizacji druk banera jednostronnego 300x150 cm, baner frontlight połysk 510 g, zgrzewanie, oczkowanie średnio co 50 cm - 2 szt.
  7. druk banera promocyjnego jednostronnego 100x50 cm, baner frontlight połysk 510 g, zgrzewanie, oczkowanie, ilość 20 szt.



Termin i miejsce realizacji: dostawa do siedziby biura LGD – ul. Wojska Polskiego 67/69, 56-400 Oleśnica:

pkt. 1) - 4) do dnia 09.09.2013 r.,

pkt 5) - 7) do dnia 19.09.2013 r.,

Forma płatności – przelew w terminie 14 dni licząc od daty otrzymania dokumentu obciążeniowego za zrealizowaną usługę.

Wykonawca wykona dzieło własnym kosztem i staraniem.

Informacje ogólne:

1)    każdy z wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę.

2)    wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

3)    nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

4)    w przypadku przekroczenia kwoty, jaką LGD Dobra Widawa dysponuje na sfinansowanie zamówienia, dopuszcza się negocjacje oferowanej ceny.

5)     osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z oferentami jest Beata Zięba – Asystent ds. koordynacji projektu tel.71/ 314 32 01.

6)    zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania. 

Ofertę należy napisać w języku polskim na maszynie, komputerze lub czytelnym pismem ręcznym. Oferty nieczytelne zostaną odrzucone.

Oferta musi zawierać dane adresowe i dane personalne, cenę ofertową brutto obliczoną wg kalkulacji własnej, wyrażoną w złotych polskich oraz podpis osoby uprawnionej do reprezentowania wykonawcy.

Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował jednym kryterium: najniższa cena ogółem.

Ofertę należy złożyć osobiście, przesłać faxem na nr 71/ 314 32 01, na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub za pośrednictwem poczty w zamkniętej na trwale kopercie opatrzonej napisem „OFERTA – wykonanie projektów i druk zaproszeń, plakatów i banerów” do siedziby Lokalnej Grupy Działania Dobra Widawa w Oleśnicy ul. Wojska Polskiego 67/69, do dnia 28.08.2013 r. do godz. 14.40.

Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę.

Informacja o wyborze oferty zostanie zamieszczona na stronie internetowej LGD Dobra Widawa.


Zamówienie związane jest z realizacją projektu LEADER realizowanego w ramach PROW 2007-2013, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 4.31 Funkcjonowanie lokalnej grupy działania nabywanie umiejętności i aktywizacja osi 4 PROW 2007-2013.