Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!
baner logo

 

      W dniu 07 maja 2013 r. w siedzibie Lokalnej Grupy Działania Dobra Widawa w Oleśnicy (Sala nr 2 I piętro) odbyło się spotkanie przedstawicieli Stowarzyszenia z lokalnymi twórcami i reprezentantami instytucji kultury z obszaru Partnerstwa Dobra Widawa.

Spotkanie otworzył Prezes Zarządu LGD p. Mieczysław Skuza. Przywitał on przybyłych gości oraz pokrótce przedstawił cel spotkania, po czym przekazał głos prowadzącym dalszą jego część - Wiceprezes Zarządu LGD p. Anecie Fiskies oraz p. Alicji Krasny - rękodzielniczce z Łoziny.

Głównym tematem spotkania była możliwość udostępnienia przez LGD Dobra Widawa rękodzielnikom i lokalnym twórcom wynajmowanego przez Stowarzyszenie drugiego pomieszczenia na I piętrze budynku, w którym znajduje się Biuro Stowarzyszenia. Omówiono możliwości i zasady, zgodnie z którymi rękodzielnicy i twórcy będą mogli korzystać z drugiego pomieszczenia. Przedstawione zostały również założenia projektu powstania stowarzyszenia skupiającego rękodzielników z obszaru partnerstwa.

Pracownik biura LGD p. Beata Zięba rozdała uczestnikom spotkania wydrukowany harmonogram planowanych wydarzeń promocyjno - kulturalnych, które pokrótce omówiła. Pani Zięba zaprosiła również wszystkich chętnych do udziału w przedsięwzięciach organizowanych przez LGD, jak również zachęciła rękodzielników i lokalnych twórców do promocji swoich dzieł na imprezach organizowanych w całym regionie. Na bieżąco aktualizowany harmonogram wydarzeń, zamieszczony zostanie na stronie internetowej stowarzyszenia www.dobrawidawa.pl.

Na spotkaniu przedstawiono także informację o terminach szkoleń przed zbliżającym się naborem wniosków w ramach Małych projektów, Tworzenia i rozwoju mikroprzedsiębiorstw i Różnicowania w kierunku działalności. Swoimi doświadczeniami zdobytymi w trakcie pisania i rozliczania wniosków podzielili się obecni na spotkaniu beneficjenci Małych projektów. Były to cenne informacje dla osób, które po raz pierwszy będą aplikowały o środki unijne.

      Kolejne spotkanie z osobami, które będą zainteresowane korzystaniem z dodatkowego pomieszczenia, odbędzie się w dniu 17 maja 2013 r. o godzinie 17.30.

 

Serdecznie zapraszamy!!!



img 6881   img 6898

img 6902   img 6903